piercingar

hejhej alla ! är just nu på riktigt bra humör. saknar bästavän som åkte till danmark idag! aja, får väll klara mig. annars så, jojjo klarade uppkörningen, så grattis . om några månader är det min tur att börja ta moppekort, längtar. Imorgon ska jag till larson & lange och fixa mitt hår. det blev ju helt missfärgat i gult & vitt. så vilken hårfärg jag skaffar imorgon får ni se tills jag lägger upp en bild. har valt en sjukt fin hårfärg, hoppas bara att det passar till mig nu också. Sen hoppas jag kunna övertala mina ÄLSKADE föräldrar att jag ska få göra ett tungsmycke (tungpiercing) låter bättre med smycke ju ? hoppas verkligen att jag får göra det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0