haha, tvungen så jävla övertrött !



skinnjackor

det är så grymt snyggt med skinnjacka! passar till i princip allting & stilrent.



lugn musik

har väldigt många perioder där jag lyssnar på riktigt olika musikstilar & nu äre lugn musik som gäller & musik som får en att tänka.









Mitt rum

Silken fantasi jag har nudå! men mitt rum ser helt kaos ut så stor jävla diss på det, ska försöka att städa det imorgon så jag kan gå härinne , ALLA mina kläder & saker ligger pladask på golvet.


vissa storbloggare

bloggare som hänger ut människor, riktigt jävla lågt enligt mig, ta det med personen face 2face istället för att skriva ut det så hela jävla sverige vet det. patetiskt med  sådan uppmärksamhet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0