when you dont know what do to, then dont do nothing

trudelluls, nejmen precis käkat glass nu & ska påbörja mina läxor, sen vid niotiden ska jag välja ut kläder & duscha, sen duns i sängen, jävlar vad skönt det ska bli & sova. ♥ fast hade ju känts en aning bättre om jag hade haft sömntabletter , annars brukar ja ligga och vara vaken i några timmar innan jag somnar, sjukt irriterande, men får väll överleva tills vidare. sen snart kommer Kira hem !! eller ja hälsar på en vecka/ helg . saknar dig mest bästavän. ♥
Kira Lykke Larsen

Kommentarer
Postat av: kira

awe sötis! jag saknar dej med sjukt! hoppas jag hinner säga hej till dig i nästa helg för då åker jag nämligen hem till skolan måndag igen... och sen kommer jag hem vecka 42 i en vecka då jävla ska vi hänga upp o ner åt varandra! sakanr dej mest bästaste vännen, min egen syster<333

2011-09-10 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0