SKA STRAX SOVA

sååå nu har ja prcis pluggat in alla glosor på kapitlet *stolt* hehe, men jaja sen äre bara matte kvar nudå. men går nog upp rövtidigt och gör de då eller ja får se. ska iallafall strax duscha & tvätta löshåret, och förbereda kläder och sånt inför imorgon,
annars bara drar jag på mig något tehe, orkar inte på morgonen, men jaja. och jajustjaaaa, slog upp mina knän idag på idrotten, haha så fick sitta ner resten av ja tiden, sjukt najjsigt.
var inte så farligt men hade ont * eheh * så aa . sen äre idrott imorgon också, så ska packa idrottskläder nu också. & gå upp en timme tidigare med en energidricka och frulle så jag bara kan chilla lite mera. aja, ha de puss !
ohhja, ska snart om några dagar till frissan och förhoppningsvis catflash med, niiiiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0