HAHAHAHAHA

okej, nog inte skrattat sååhär jävla mycket på läääängelänge idag !
var inne på Chatroulette med bror & sonny, hahaha guud silka porrisar därinne :,D dom fejkade min röst osv osv, haha asgarvade fan. sen höll viktor & sonny på när jag skulle plugga , haha så fick ju inte mycket gjort, men jajaja. sen kastade jag ner vatten på dom :,) & en rövvarm macka till viktor HAHAHA fan vad ja garva alltså, poor grannar . hehe, & nu kan jag nästan allt inom so:n, riktigt skönt, & när den blir tio ska ja duscha snabbt & tvätta bort sminket, sen plugga lite mer & sen ska jag dejta sängen !! ahh så skönt. tog en energidricka innan också, kan bero på därför jag är lite weird, aahh. haha och det smset CAROLINA skickade, hahahah gud. men jaja, riktigt nice iallafall, och efter skolan mötte jag upp mamma & vi stack ner i stan och käkade lite, där asgarva jag också, så ja nästan började gråta, pahaha.
Helena Johansson


minibild på mamsen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0