du är absolut helt underbar.

guud, börjar verkligen bli sjuk ! har jätteont i halsen, slem & så. känns som ja inte käkat i halsen , svårt att förklara men aja. sen idag efter skolan åkte jag & Carolina ner till GA , typ. käkade falafel sak & energidricka i någon park, hahah. spotta ut mat o allt sånnt, stackars människorna där säger jag bara. sen satte vi oss på en bänk & ja resten , bahahaha. dör av garv alltså . memory !! & nu ska jag duscha snabbt , välja kläder  kolla schemat för vi har visst sovmorgon , hur nice som  helst ! & sen sova. är verkligen supertrött . & ska dricka varm mjölk med honung , det borde hjälpa mot halsen , och varma mackor. muums !
sen innan idag åkte vi till klippan, ja mamma, bror. stephen övningskörde, riktigt kul . & när vi kom till klippan , alla som såg mig & Stephen sneade oss som zebror, ohhja haha . rättså roligt, vi gjorde en massa grejjer so i get them ! men jaja, ni får ha det så bra & så hörs vi imorgon bitti. nej jag skojar med chilli alltså, pizza hembokat, muuums !
ouff , V A D   L Å N G T   D E T T A    I N L Ä G G E T   P L Ö T S L I G T   B L E V.
- ingen bild för mammsen tyckte det var onödigt, puss !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0