chacha bloggen osv..

Hej! de är då övveeergryymmaaa philip igen! saknat mej ? :D
jag har tyvärr inga sms kvar.. så nu kommer isabella sakna mig suuuper mkt!! (a)
snaaaart är det två månader!! TVÅÅÅÅ!! vi är uppe i 45 dagar!
45 dagar=1080 timmar=64800 minuter=3888000 sekunder
underbart? ja!
Isabella!
Jag Älskar Dig!
Mitt ljus!
Ja, det är de namnet du går under.
Mitt ljus, min lycka, min glädje.
Du är allt jag vill ha!
Jag bryr mig inte om någon annan!
Jag vill ha dig!
Dig, och enbart dig!
Solen som lyser om dagen, det är din personlighet och vackerhet som strålar.
På natten lyser månen och det är din charm och hjärta som lyser.
Varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund vill jag hålla om dig.
Kyssa dig.
Viska i ditt öra, exakt hur mycket jag älskar dig.
Varje gång jag tänker på dig, drömmer jag om att du sitter i min famn.
Jag vill skaffa många minnen med dej!
För jag vet att varenda sekund med dig, i din närhet, kommer att bli ett underbara minnen.
Att få ha dig i min famn, jag lovar, det lär aldrig finnas något bättre än det.
Det är dig jag vill ha.
Du är min drömtjej.
Du är mitt hjärta
mina lungor
mitt syre.
mitt allt.
Jag, Philip Andersson, älskar dig, Isabella Johansson.
Får jag bestämma, hade du varit min föralltid.
För jag kommer förevigt vara din!
Min Isabella Christina Johansson älskar dig!
hehe stolt över mej själv att jag lyckades skriva ner de (a)
kan också vara söt? 
|
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0