vi har nog fan inget liv, eller vad säger du gumman ?

hej, kom typ nyss hem. jag och hillevi stack till donken efter skolan för & fixa en kupong ja fått därifrån, haha fan va vi skrattat tre timmar nonstop, fyfan . & vi flabba så jädrans mycke på donken att alla vände sig & stirrade på oss, för hillevi kasta ner en pommes & tror det landa på en kille som kolla upp & skratta mot oss, eller var de för hela knutan hörde oss ? jaja sameshit. såg några också, haha feederoligt. och en massa mer men pallar nt skriva ner det, shiet. & nu ska ja platta håret, hatar när de är vågigt. & sen ska ja dra ut och leta efter brorsor & kanske kira ? hmm

Kommentarer
Postat av: kira

du behöver ej leta reda på mig idag e hemma gumman!



vi har fan inget liv detta suger! hoppas din pappa snart lugner ner sig! så allt blir bra så jag kan ta hem till er i morgon utan din pappa typ dödar mig! för utan dej i mina vardag finns det ingen jag!!! saknar dej känner mig deppig utan dej! <3 min syrra

2011-10-14 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0