the secret life of an american teenager..

hejj, idga vare skola, helt chill hade ju friskvärdsdag. krängde frulle med Hillevi, nog första dan ja orkade med allting utan & bli trött. Sen efter school tog jag o Maha bussen, & några typ sa mitt namn eller ja , fem pers från pyramiden. haha ska nog skrika på dom imorgon , intressant huh. men jao, vi stack till bibloteket och plugga lite sen tog ja bussen hem , somna där också, så pinsamt..  sen har ja bara chillat och snakkat med min älskade bulle. hon ska hänga med mig imorgon till fr****** nice, sen kanske något annat också, får se hurre blir ! men ja0 ska kolla klart nu på några program, plugga sen sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0