nightyy

så helnajsig dag ;> bästa vart ju när älskade kusin ringde, haha garva isönder ! snakka i typ en timme.
Jag - AJ !!!!
Jojjo- vad gör du .... ?
Jag: tar av mig löshåret..
Jojjo: vaa tar av dej näshåret ?! :O
HAHAHAHAHA, lika döv som en flodhäst ;*
&
Jojjo - har varit i domstolen idag..
Jag - va.. harru ätit spaghetti igår ?
lika efterblivna, we like !
hihi. men jaja & käkade tårta med mikey, stephen & Sonny. haha så snälla & kom hem för mej, gulliga raggare.. & nu glömde ja va ja skulle skriva ;> men jaja tvingade iallafall upp pappa innan på mölle & köpte zerocola & gotte. moms. taha, eller inte . men aja.
ooooch nu ska ja sova trorja.. eller ja snart ;* men vart ju t.o.m uppe längre igår & kom upp skittidigt, men är astrött- .- tehe.. puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0