the base

gammal bild sins.. 2010 `?
okej, kunde absolut inte somna inatt, haha. så vid 2tiden började jag gå ner till skolan & messa med phillip, han vart orolig att något skulle hända.. sötnosen !! sen innan jag gick så var Ricki också i garaget & även när jag kom tillbaka så stannade jag där ett litet tag, sen gick jag upp & börja göra v. mina ögonbryn & dansa & sjunga.. som tur är väckte jag ingen, trodde fan att ja skulle göra det, haha. sen skulle ja visa ricki min fina jumpstyle så gick ner igen & dansade ! seen.. kommer ja faktiskt inte ihåg... haha ! :( men tror efter någon halvtimme att jag gick & la mig och då vart klockan fem. '& idag ska jag träna ! heeela dagen & sen ikväll kolla på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0