SKA DU SKA FAN JAG OCKSÅ !

min mamma är inte helt klok.. vi har redan ett zoo här hemma som det redan är & nu snackar hon med en hunduppfödare.. så vi kommer att få ett tillskott i familjen inom kort .. älskar djur & så, men det räcker fan nu !! men har sagt de innan att om hon skaffar hund så skaffar jag en lite missekissekatt. så får väll in på blocket & se om jag hittar en liten darling.. alla som känner mig vet att jag TOTALÄLSKAR små kattungar, smälter !!! men nej, har gjort mat kyckling , ris &  bearneaise . så får väll ringa hem pågarna så dom kan äta & så får jag ta min " pulver mat " !! skitroligt, or not.. men det är MITT val & JAG vill detta..

Kommentarer
Postat av: Alderelina

Brilliant site. Cheers.

2011-12-22 @ 10:13:00
URL: http://alderelina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0