KÄNNER MIG JÄVLIGT FRÄSCH

har precis blivit klar, duschat , raktat benen , smörjt in mig i det jag köpte & tvättat ansiktet , noppat brynen & tagit av sminket & målat naglarna, i feel freshyy !! sen imorgon ska jag var med bästavän ! & tvätta ansiktet för mitt liv, lixx för dendära finnen !!! riktigt rövirriterande att jag har en där :(  , känns inte så bra. men aja, förhoppningsvis går den bort.. men ska ringa ginatupan eller vadfan hon heter & beställa piller på måndag. sen ska jag också ringa ett annat samtal och blablabla (a´ ska chilla lite framför teven nu också & med det säger jag godnatt !!

& bjuder på denna gamla ´suuuuperfina ´bilden , just for you guys !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan då för piller?

2011-07-17 @ 10:59:02
Postat av: Isabella

som hjälper med att få bort finnarna.

2011-07-17 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0