JÄVLIG TRÖTT PÅ DETTA NU ALLTSÅ

det kanske inte är säkert att jag just har finnar i ansiktet, i know ni kanske inte vill läsa om detta men måste bara skriva av mig ! så det kan vara eksem.. hoppas på det, för det går bort mycket lättare än finnar, right ? för det är lix rött ohh , ja.. ser ut som en fuckin idiot i detta, men aja köpt coverstick idag iallafall som jag nog skrev ? så ska prova det imorgon !! sen ska vi åka till the doctor & faktiskt se vad det är så jag kan få en behandling mot det, sjukt irriterande att se det i spegeln !! men iallafall så ska jag nog gå & lägga mig alldeles strax, brukar skriva det men blir aldrig av, HAHA ! men känner mig faktiskt trött just nu. ohhja, packade upp mina sovshorts som jag köpte på H&M häromdagen.. sjukt mysiga ! sen innan ja lägger mig ska ja in på den svenska chatroulette ! mjaaou, haaha.
- kan inte ta bild nu , mikey tycker att det är fjortis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0