I NEED SOME BIGGER !!

efter att jag har tvättat upp exakt alla mina kläder , insåg jag en sak.. jag behöver en till garderob !! har en som fanns här från början sen två ställningar som pappa ställt in för ett tag sen & skulle nog behöva minst en sådan ställning till.. har jävligt mycket kläder !! men ska rensa ut snart.. så får sälja detpå TRADERA eller något annat place. sen imorgon ska jag förhoppningsvis träffa carolina ! hoppas hoppas verkligen att det går.. will see !! annars har det inte hänt så mycket, JOOO föruutom att jag gjort v. mina bryn lite kortat dom lite & tunnat. ser i vilket fall som helst bättre ut. sen på lördag ska nog tjejerna i klassen träffas & prata och äta o lite sånnt, så får väll åka dit jag också dårå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0