LITE MER OM MIG..

1. Vem är du: Isabella
2. Ålder: 14
3. Personlighet: Alltid mig själv iallafall, det viktigaste.
5. Kommer ifrån: min mamma i guess..
6. Jag bor:  östra ljugnby
7. Mellan namn: Christina
8. Civilstatus: probably parkeread, och stannar där.
9. Hobby: allt möjligt skit jag hittar på ;*
10. Skola och klass: 8a, kubikskolan YAO
11. Bästa dagen i ditt liv: vet inte, antagligen när ja föddes lixom.:)
12. Internet Explorer eller Netscape: Internet Explorer
13. Din bästa egenskap: jäkligt pratglad, babblar med allt & alla.
14. Din sämsta egenskap: Förlåter svikare för lätt
15. Husdjur: jag har en liten niiina (kanin) , vovvsing (hund) & några mjaoisar (katter) & sen mina brorsor förstås..
16. Familj: blodsdelare & vännerna som är närmast.
17. Kroppsdel du har mest nytta av: jadu, fint att man både ser & hör. hela paketet där
18. Kroppsdel du tycker bäst om: packpackpackpack + ....... pack !
19. Jag sover: typ alltid
20. Djur jag är lik: mina senaste smeknamn är åsna flamingo panda osv osv, fråga inte varför haha !
21. Tror du på något: gud förfan är kristen, oj fan..... ups
22. Frisyr: förhoppningsvis inte för fult, taha
23. Hårfärg: blond (ie)
24. Ögonfärg: grön/blå
25. Längd: ingen aning, längesen nu. men typ 1.60 shooorty
26. Vikt: förhoppningsvis mer än en flodhäst, det ja siktar på just nu ;*
27. Skostorlek: 36-37
28. Gillar: allt möjligt. funny shit
29. Ogillar: olika för olika stuff
30. Favoritmat: bara för det kommer jag inte på de nu..
31. Favoritglass: ben&jerrys IS THA SHIT
32. Favoritdessert: allt med choklad, haha
33. Favoritpizza: sån specialbeställd där JAG får välja exakt vad som ska va på ;D
34. Favoritdryck: tjurspya och lite sånt ( red bull )
35. Gillar du godis: yes. vem gör inte det ?
36. Isåfall vilken sort: Choklad , chips 38. Min favoritfilm: Tonårs filmer typ, som hiphip hora å fjorton suger.
37. Min favoritdag: alla när man är ledig från skolan. annars jul , min födelsedag & sommarlovet !




lite onödigt fakta / test. jaja, tidsfördrrivet skit iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0