TJINGELING!

HEJ alla bloggare och bloggläsare, lääget med er då? :D
tycker ni kommenterar vääldigt sällan...
hehe.. om ni inte visste de så är de philip som skriver ^^
vet att isabella vill att jag ska visa hennes favorit låt, sååå ska göra det! :D
Hennes favorit låt är: http://www.youtube.com/watch?v=8Dwpyn5W42A höhö hon bara ÄLSKAR DEN! :D Nästan lika mycket som hon älskar mej! och då förstår ni att det är en väldigt stark känsla :')
haha fast nej, men hon gillar denna ;) http://www.youtube.com/watch?v=s7sG2Ebnn6A&ob=av2e
Men ni ska veta att jag älskar min isabella enormt mycket, och hon är verkligen mitt allt, mitt syre.
Nej vet inte vad jag mer ska skriva.. allt detta har typ tagit en halvtimme ? snabb eller? nej men lite energidricka på detta så ;D 

haha men nej nu ska jag sluta att blockera hennes blogg!
hehe vill ni att jag ska göra flera inlägg ( VILKET JAG HOPPAS :O ) let me know eller ja.. haha berätta för isabella ;)
10 dagar kvar om man räknar med idag, sen jävlar är det dags att fira! :D
godnatt och soooov gooottt!!!!!!
(älskar dej isabella!<3) 
heheheheh fiiiiin tjej :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0