SKOLAN IMORGON DÅ

hejjhej, förlåt för uppdateringen, men ja bara inte haft någon lust att uppdatera ! imorgon börjar skolan, ska bli roligt & se alla igen, vissa från min klass / skola har jag ju inte sett på hela sommarlovet ? tråkigt . hoppas att alla kommer bättre överens nu i åttan & att vi har sånna dagar där vi alla är i stan o så, skitkul . men iallafall idag ska vi fixa mitt busskort, jo hårfärg , ska färga de ikväll hade jag tänkt mig ! hoppas bara det inte blir gult, hahahha. har inget silverschampo här hemma iheller , så får väll bara & bli att testa sig fram. har städat upp liite i köket nu också & kollat andra bloggar. ja mycket roligare blir det nog inte. ska också köpa pennor & suddi och så. men gör de imorgon efter samlingen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0