ser knappt

♥ser knappt inte nej , ögonen slocknar vilken sekund som helt känns det som. har precis duschat, hårinpackning rakat mig, smörjt in mig med bodylotion & annat för benen & armarna , tvättat ansiktet och ligger nu i sängen med hebbo. ingentligen kunde en annan också vara här men jag var lite för korkad, men ajja det löste sig som tur var ! hade tänkt & gå upp tidigt imorgon , ska möta kira & ge hennes laddare som hon glömde här & ja ska få tebakka min♥ munkhoodie. sen ska jag nog också åka till väla & köpa ett par nattshorts, hitta ett par jättesköna & korta som jag♥ tyckte var fina & i alla möjliga färger ! sen lite stringtrosor & ankelstrumpor behöver jag också köpa nytt. sen efter♥ det skjutsar pappa mig till farmor eller tar jag bussen & ska stanna där tills på söndag ! så då kommer det att bli♥ många inlägg om naturen & så, hon bor ju i glumslöv mitt ute i ingenstans.♥ ska också dammsuga rummet imorgon & tvätta lite handdukar och kläder & måste köpa nytt maskindiskmedel ! det är slut :o &organisera lite mer på mitt rum och möjligtvis sätta in byrån här igen så jag kan ha lite saker där i istället, MEN denna gången : ORGANISERAT !!
& med detta säger jag godnatt , sov gött & dröm sött så hörs vi tills nästa uppdatering mina fina bloggläsare!§♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0