S C H O O L S T U F F

okej , så vissa har redan börjat skolan idag, damn ! tycker synd om er mina vänner, haha . men jaja . har inte ens köpt min skolväska, hittat en på ACCENT & måste köpa stiftpennor , pennskrin & suddin. lärarna har slutat och gilla med att ja alltid ska låna / ta deras. så får väll bli såhär då. men jaja & kollat upp vilken buss jag ska ta också ! eheh, 09.01 från östra & så kommer den fram typ 36 till knutpunkten & sen går det en 43 & kommer fram 58 till min skola . o vi skulle ju samlas 10.00 så kommer typ en minut försent, som vanligt ! för pallar inte vara där tjugo minuter förtidigt, nejnejnej. så , hoppas det inte bara är jag som tar 43 bussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0