OREN HY ? NEJ

hejjsan, blev fan inte det jag skulle göra idag men jajaja. blev precis på lite bättre humör iallafall. & sitter nu med tandkräm i hela fejjan (ansiktet för er icke skåningar ) har fått några finnar ju & det ser otroligt hemskt ut kan jag lova er, haha ! men iallafall dom brukar försvinna poff när jag använder det, så hoppas på denna gången också ! sen är det nog inte så jättemånga som sett mig nu den senaste månaden men dom som har, & har antagligen märkt att jag har en röd (bleknat ) prick mellan mina ögonbryn & det är typ ett eksem, ärr eller vad man ska säga. & dom skulle ha ringt en hudläkare förra veckan men "glömde " det så dom ska ringa på måndag till några stycken ! typ såna där finnmedel man kan köpa lite härsom, hjälper fan inte på mig. isåfall bara med små , men det är igentligen bara slöseri med pengar, visst man får ren hy & så har använt det i drygt en månad, men finnarna har fan inte gått bort ! har bara fått torr hy av det , men jaja. shit happens lixom.
& några andra finnmedel använder jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0