MORNING FUCKERS !

varning : igeentligen skulle jag redigerat denna bilden så bara halva - jag vart på , meeeen orkar inte fixa det så ni får en ceepe bild ! ENJOY
hejjsan, skrivande stund sitter jag & käkar frukost om ni nu skulle komma till den tanken... det gjorde jag iallafall. :o   skulle igentligen varit ute idag & meen det är typ regnväder så ja får väll bli och vara inne. sen ska jag smsa Carolina & se när vi kan träffas ! dör typ utan kira.. så måste hitta någon annan & vara med. & Olivia får jag messa också, så det ordnar nog sig.:)  Ska också ta nya BLOGG- bilder ! ni vet i like ego here.. ? haha nejmen, nya bilder var det ja ! så ska nog fixa det idag & behöver ju bilder till min mobil också, så det får jag määd fixa. sen ska jag hitta mitt sommarkort & för dääär står en frisörstid som jag bara inte får tappa bort D : ska göra en heeeel del förändringar ;) men säger inget förrens bilderna kommer ut här på det !! ska fixa mig o sånnt nu.. sen kanske ringa någon, jaja. hörs

Kommentarer
Postat av: nicke

sjukt fin blogg och sjukt fin tjej <3

2011-08-07 @ 12:28:52
URL: http://wassili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0