LG

hellu, ingen uppdatering today, sorry ! vanlig skoldag, gick ganska snabbt, sen drog jag hem & prova göra henna, blev helt failat såå har färg överallt på mina fingrar nu. & blev sjuk så fick nanna ett tag också nu tills åtta. sen kom stephen upp med mackor till mig, thankyoou. sen har jag fått en ny mobil ! LG touch typ, så laddar den just nu. jävligt fult dock att den var orange på sidorna, men vänjer väll mig. imorgon ärre exprementariet så har sovmorgon för tar bussen halv nio, gött !
sådärr ser den ut. :)

Kommentarer
Postat av: bull'N <3

Korv'N,... va ska du o göra på exprimentariet när alla vi andra ska till kronborg o Öresundsakvariet? <3<3< hahah <3

2011-08-30 @ 07:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0