GODMORGON !

hejjsan, vaknade precis, eller gick upp, legat & dragit mig i några timmar i sängen, hehe. käkar äpple nu & ska strax duscha. idag hämtar mamma mig för ska ju hem. varit skönt att bara vara här & inte tänka på något.. meen det går ju inte sen när någon smsar helt, så blir man helt åhh, haha men ajja. lyssnar på next to you , älskar låten, feel special, haha nejmen(a) & igårnatt drömde jag jävligt konstigt att Justin kramade mig, HAHA , de skulle lix vara en annan kille tack ?! & att piercingen blev heölt konstig när jag tog ut den och att det värkte och sånnt, haha typ sjukt ?! sen inatt låg Skrollan i min säng, primadonnan. ( farmors katt ) så det var mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0