F R I D A Y F R I D A Y

godmorgon ! vaknade ungefär vid elva tiden. & frukost blev ben & jerrys, haha . sen idag, kommer bli megaroligt, för mina älskade brorsor kommer hem ! Mikey från sin far & Ricki från militärlägret, tror han är här enda till söndag ! när en familjemedlem typ inte är här, känns det riktigt tomt ska jag säga er, men inte idag ! håller på & städa upp huset tills dom kommer, eller mamma gör det men ska nog hjälpa henne lite. & också rensat upp lite i mitt rum idag, så där är fint, bara att dammsuga & torka golvet. sen ska jag också tvätta kläder, haha *slavjobb*  , menmen. ska iallafall köpa hem energidricka & baka något hade jag tänkt, typ äppelpaj,för Ricki gillar det.  
tyckte att låten passade in lite också , hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0