early

godmorgon ! sovit gott ? de har jag iallafall. & sov i typ biffigaste sängen inatt, haha klarar inte av sånna :o menmen xd , seen har jag bara kollat lite på tv & smsat och så. ska strax duscha efter filmen är skut & sen gå en lång runda med ronja ! igår när jag kom blev hon helt till sig, var ju ett tag sen jag var här senast.. och ska redan hem imorgon för veckan ska jag troligen bara vara med kira ! & sen åker hon ju till efterskolan på söndag :/ & jag börjar skolan då på måndagen, så jag dör ju inte helt !tur det , meen måste också köpa skolväska som jag har hittat en , skönt ! sen ska jag nog hjälpa till igårdsbutiken idag! & lyssnar på Justin Bieber, älskar nya låten ´next 2 you´också med Chris Brown ! sjukt bra.
gammal bild sen typ 2008 - 2009 - Ronja, Jag, Elizabeth & Ullrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0