BOWLING

idag när vi satt & pratade om allt som skulle hända & så fick vi reda på att vi skulle till IH & bowla imorgon ! kvart i nio ska vi samlas utanför där & det bästa är att jag inte behöver byta någon buss för & komma dit ! meen har fortfarande inte fått mitt månadskort , så använder skit rabattkort & jag HATAR DET !! neej, jag gillar inte & snakka med okäna people när man ska bli tvingad till det. visst jag vet om vilka som kör tian nu för har varit på den minst 200 gånger, men lixom endån ! så yesbox. ska iallafall bli roligt & bowla imorgon ! så får vi flytta läkaretiden till om tre veckor ungefär.. fuck iheller jag ser ut såhära på skolfotot, haha .aja har ont i huvudet så ska ta en pilla & välja ut vad ja ska ha på mig imorgon & så. hade inte tid med det idag så bara tog på något snabbt, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0